خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

نهاده دولتی ۹۰ درصد مرغداری‌های قزوین تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۱۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از ۹۰ درصد مرغداری‌های گوشتی در استان قزوین ۱۰۰ درصد نیازهای خوراک خود را از محل نهاده‌های دولتی دریافت و تامین کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه در نشست هماهنگی تولید و عرضه مرغ در استان قزوین که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: قزوین در شرایط فعلی از معدود استان هایی بوده که با تلاش های انجام شده و تمهیدات اتخاذ شده در زمینه تامین نهاده ها با مشکل خاصی روبرو نبوده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه براساس سهمیه نهاده های تامین شده  مرغداری های پرورش مرغ گوشتی استان ملزم به تامین مرغ مورد نیاز استان هستند،گفت: قزوین از استان های مهم کشور در زمینه تولید مرغ است و در این شرایط انتظار می رود مرغدارانی که نهاده های آنها تامین و در اختیارشان گذاشته شده است،  ۳۰ تا ۴۰ درصد تولیدات خود را به بازار استان اختصاص بدهند.

خمسه افزود: انتظار می رود نیازهای بازار مرغ استان تامین و مازاد این محصول به خارج از استان عرضه شود.

وی ادامه داد: در سال جاری شاهد رشد هشت  درصدی جوجه ریزی در مرغداری های استان بوده ایم و مرغداری های استان با تلاش خود قادر هستند با افزایش تقاضا، تولید خود را بیشتر کنند.

سالانه ۶۰ تا ۶۵ هزار تن مرغ در استان قزوین تولید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز