خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار اعلام کرد:

احداث بیش از 2 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۱۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن برای محرومان با حمایت دستگاه‌های حمایتی و خیران در استان قزوین ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه رفع مشکلات محرومان استان، اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: با توجه به این موضوع، برای چهار هزار واحد مسکونی محرومان در استان، ۸۰ میلیون تومان اعتبار تعیین شده است.

فرخزاد اضافه کرد: برای تامین مصالح ساختمانی با امضای تفاهم نامه با دستگاه‌های ذیربط می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات ساخت مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد را حل و فصل کنیم.

وی تصریح کرد: کانون کارشناسان و کانون وکلا به صورت معاضدتی به مددجویان خدمات ارائه می‌دهند که می‌توان از ظرفیت معاضدتی بازرسان و شرکت‌های گازرسانی استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌ تشکل‌های اجرایی و مردم نهاد در این زمینه از جمله بسیج سازندگی، تاکید کرد: با استفاده از تمامی این ظرفیت‌ها می‌توان به راحتی، مشکلات تامین مسکن افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی را حل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز