خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد:

ممنوعیت خروج مرغ بدون مجوز از قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خروج محموله‌های مرغ از استان بدون دریافت مجوز از دستگاه‌های ذیربط ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی در نشست هماهنگی تامین و عرضه مرغ در استان قزوین که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد،افزود: مرغداران استان باید در راستای تامین نیاز بازار قزوین به این محصول، ۳۰ درصد تولیدات خود را به استان اختصاص بدهند.

 معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: دولت در راستای تامین نهاده و خوراک مورد نیاز مرغداران همه سعی و تلاش خود را انجام داده است به طوری که با تامین به موقع نهاده ها وقفه ای در تولید مرغ و تخم مرغ ایجاد نشده است.

قبادی افزود: انتظار می رود مرغدارانی که نهاده های دولتی دریافت کرده اند، مرغ خود را به موقع به بازار استان عرضه کنند.

وی بیان کرد: به منظور حفظ ثبات در بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، مرغدارانی که مرغ آنها به سن کشتار رسیده است باید در سریع ترین زمان به کشتارگاه های استان تحویل دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حل موانع تولید از جمله در بخش کشاورزی به ویژه دام و طیور از سیاست های اصلی و دغدغه های مهم مدیران ارشد استان است.

 معاون اقتصادی استاندار یادآور شد: در این شرایط سخت انتظار می رود تولیدکنندگان همراهی لازم را با مسوولان به منظور تامین نیازهای مهم و اساسی مردم داشته باشند.

قبادی با بیان اینکه قزوین جایگاه مهمی در تولید مرغ و تخم مرغ در کشور دارد،افزود: باید با تلاش بی وقفه دستگاه های ذیربط و تولیدکنندگان، نقش ملی استان در تولید این محصولات باید در درجه اول حفظ شده و در درجه دوم ارتقا یابد.

سالانه بین ۶۰ تا ۶۵ هزار تن گوشت مرغ در استان قزوین تولید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز