خبرگزاری کار ایران

فرماندار پارس آباد مطرح کرد:

تداوم نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی / ضرورت همکاری بخشداران و دهیاران برای کنترل کرونا در روستاها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۰۳

فرماندار شهرستان پارس آباد بر ضرورت همکاری بخشداران و دهیاران برای کنترل کرونا در روستاها تاکید کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، ابراهیم امامی در جلسه قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کنترل ویروس کرونا عنوان کرد: با همکاری ادارات و تیم های متشکل از بازرسان اصناف، شبکه بهداشت و ارگان‌های نظامی و انتظامی نظارت ها به‌صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه دارد و با افراد متخلف کرونایی قاطعانه برخورد می شود و این موضوع همچنان در دستور کار ستاد مدیریت کرونا شهرستان قرار دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: بخشداران باید از ظرفیت دهیاران و شوراها استفاده کنند و اهالی روستا را به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های ستاد ملی کرونا ملزم کنند. 

امامی ضمن تقدیر از اصنافی که طرح محدودیت های کرونایی را جدی گرفته و با مشارکت و همکاری نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کرده اند بیان کرد: از تمامی اصنافی که طرح محدودیت های کرونایی را جدی گرفتند تشکر و قدردانی می کنیم و آن دسته افرادی که همچنان اسرار دارند به صورت پنهانی به فعالیت غیرقانونی خود ادامه دهند هشدار داده می شود به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد این افراد سلامت مردم را به خطر بیاندازند.

سرهنگ نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد با بیان اینکه بسیجیان در طرح شهید قاسم سلیمانی میدان داری می‌کنند، عنوان کرد: طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در سطح شهرستان توسط بسیجیان بصورت جدی و همه روزه ادامه دارد و با میدان داری بسیجیان در این طرح تاکنون بیش از ۶۰ درصد از شهروندان در طرح غربارگری سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت داشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز