خبرگزاری کار ایران

زنجان رتبه نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را کسب کرد

کد خبر : ۱۰۰۴۷۷۷

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان، گفت: اعمال محدودیت‌های جدید یا پایان محدودیت‌های گذشته در استان زنجان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خدا بخش مرادی نافچی، با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید از دو هفته گذشته و تعطیلی اصناف در استان، گفت: با توجه به رعایت بالای مردم و اصناف در دو هفته گذشته، زنجان رتبه نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را کسب کرده است.

 معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان،  با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در ادارات استان زنجان 100 درصدی بود، افزود: همچنین بر اساس گزارش‌های ارائه شده اصناف با رعایت بالای 97 درصدی خوش درخشیدند.

این مسئول از رعایت 100 درصدی محدودیت‌ها از سوی رانندگان و مراکز فرهنگی در دو هفته گذشته خبرداد و گفت: از مردم به دلیل همراهی و رعایت پروتکل‌ها و تشکر می‌کنیم.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: با جمع‌بندی آخرین وضعیت و مشخص شدن وضعیت شهرستان‌ها از نظر قرمز، نارنجی و زرد بودن رفع و یا ادامه محدودیت‌ها اعلام کرد.

مرادی با بیان اینکه از اول آذر ماه امسال در شهرهای قرمز استان محدودیت‌های جدید اعمال شد و بر این اساس اصناف تعطیل شدند، یادآور شد: اصناف در رعایت محدودیت‌ها نمره خوبی کسب کردند.

او، با اشاره به اینکه رعایت محدودیت‌ها موجب قطع زنجیره انتقال کرونا می‌شود، افزود: نتایج این محدودیت‌ها از هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

این مسئول سیاسی امنیتی در زنجان، از افزایش بیماریابی در استان زنجان خبرداد و گفت: با شناسایی سریع بیماران جدید، امکان کنترل بیشتری وجود داشته و سرعت خدمات رسانی افزایش می‌یابد.

 معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان در پایان برضرورت ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای غلبه بر بیماری کووید 19 از سوی مردم تاکید کرد و گفت: باید از برگزاری هر گونه مراسم تجمعی خودداری کرده و با خود مراقبتی و رعایت پروتگل‌های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز