خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح زیست فردی و اجتماعی جدید، همزیستی با کرونا در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۷۰

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی استان زنجان، از اجرای طرح زیست فردی و اجتماعی جدید، همزیستی با کرونا خبر داد و گفت: همزیستی با کرونا نیازمند الزامات و پیش نیازها است تا حداقل عوارض را برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مصطفی محمدی، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان از اجرای طرح زیست فردی و اجتماعی جدید، همزیستی با کرونا خبر داد و گفت: همزیستی با کرونا نیازمند الزامات و پیش نیازها است تا حداقل عوارض را برای مردم داشته باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی استان زنجان، با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز دنیاست و طبیعی است مدیران متناسب با شرایط کشور باید مهارت‌های لازم را کسب کنند، ادامه داد: همکاری مردم در فازنخست شیوع ویروس کرونا مناسب بود اما در فازهای دوم و سوم همکاری مردم مطلوب نبود و این امر موجب ایجاد پیک‌های شدید شد.

او بر ضرورت تدوین یک برنامه و نقشه راه ملی برای همزیستی با کرونا اشاره کرد و گفت: بایستی وظایف دستگاه‌های اجرایی در این طرح مشخص شود و اینکه رسانه‌ها در تصمیم‌گیری، برنامه ریزی و اجرایی کردن این برنامه نقش اساسی دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، افزود: تغییر در سیاستگزاری، برنامه ریزی و مدیریت کشور، اصلاح قوانین دست و پا گیر و بازدارنده برای شرایط کرونایی ضروری بوده و سبک مدیریتی باید متناسب با این شرایط تغییر کند.

محمدی با اشاره به اینکه تهیه برنامه عملیاتی و نقشه راه برای همه دستگاه‌های اجرایی با رویکرد جدید متاثر از کرونا ضروری است، یاد آورشد:  استانداردسازی فضاها برای حضور مردم در ادارات و مکان‌هایی که خدمات دریافت می‌کنند، ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تهیه نقشه راه و برنامه عملیاتی فرهنگی، هنری و اجتماعی با حضور ذینفعان ضروری بوده و مردم باید با چنین برنامه‌هایی همکاری کنند.

در ادامه جلسه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان به قرارگاه کرونا و اقدامات انجام شده در آن اشاره کرد و گفت: این قرارگاه مصوبات ستاد کرونا را پیگیری و رصد می‌کند.

به گفته مسیح‌الله سلطانی، برحسب دستور العمل ابلاغی قرارگاه در استان تشکیل و در دستگاه‌های دولتی و روستاهای دارای دهیار تشکیل می‌شود.

او،  ادامه داد: ۱۸ هزار و ۸۳۱ مورد بازرسی توسط قرارگاه ستاد کرونای استان زنجان انجام شده که ۴ هزار و ۱۷۷ واحد تذکر گرفته و ۲۲۴ واحد پلمپ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز