خبرگزاری کار ایران

فرماندار میناب در گفت و گو با ایلنا تشریح کرد:

آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در میناب / شهر در وضعیت زرد قرار دارد/ برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۲۸

فرماندار میناب گفت: شهر میناب با توجه به کاهش مبتلایان به بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد اما مردم نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شوند.

 مجید سلحشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: اجرای طرح هدفمند کنترل محدودیت ها و تجمعات که در کشور از اول آذر شروع شده، شهرستان میناب هم از این طرح مستثنی نیست و همراه با دیگر نقاط کشور محدودیت هایی برای آن اعمال شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه امروز شهرستان میناب وضعیت نسبتا مناسبی در خصوص بیماری کرونا دارد، افزود: همه اینها همراهی، همکاری و همدلی موثر مردم بوده است و امیدواریم با تداوم این مسیر، حفظ شرایط و رعایت بیشتر وضعیت کنونی رو به بهبودی برود.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش در حوزه بیماری کرونا جزو نیازها است، ادامه داد: بیش از 80 درصد بیماران کرونا کم علامت یا بدون علامت هستند، بنابراین از دیگر راهبردهای این طرح انجام تست های گسترده و هوشمند با هدف شناسایی مبتلایان بیشتر و جلوگیری از گسترش بیماری است.

سلحشور بیان کرد: از همه بازاریان ، کسبه و اصناف خواهشمندیم پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی را همچون همیشه رعایت کنند و کسبه این را در نظر داشته باشند که با توجه به قرار گرفتن شهرستان در پهنه زرد نباید پروتکل های بهداشتی قبلی را نادیده بگیرند.

فرماندار میناب تصریح کرد: افرادی که ساکن‌ مناطق نارنجی و قرمز هستند حق ورود به هیچ شهری را ندارند و هیچ خودروی غیربومی نمی تواند وارد شهرهای قرمز یا نارنجی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان میناب در وضعیت زرد قرار دارد، عنوان کرد: بایستی از ترددهای غیرضروری و ورود خودروها از شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود تا بتوانیم از افرایش تعداد بستری ها بکاهیم.

سلحشور با اشاره به تجمعات و برگزاری عروسی‌ها، اضافه کرد: برگزاری مراسم عروسی و هرگونه تجمع ممنوع است. همچنین برگزاری بسیاری از مراسم عروسی و ختم در روستاها با همکاری دهیاران، شورا و بهورز روستا جلوگیری شده و آنهایی که رعایت نکرده اند، به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو سوم کارمندان در ادارات حضور دارند و یک سوم کارکنان طبق تشخیص رئیس دستگاه مربوطه به صورت دورکاری به انجام خدمات می پردازند.

انتهای پیام/
مرضیه علی نژاد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز