خبرگزاری کار ایران

نظارت شدید گشت‌های مشترک کرونا بر فعالیت صنوف گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۹۰

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مبارزه با کرونا گناوه از تشدید نظارت بر اصناف شهرستان خبر داد .

بهروز شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود : باتوجه به وضعیت شیوع ویروس درسطح استان و  وضعیتنارنجی گناوه ، در راستای اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا پایش و کنترل روزانه ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ایجاد شده برای فعالیت صنوف مختلف درسطح گناوه ادامه دارد.

او گفت: گشت‌های مشترکی با مشارکت اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گناوه،شبکه بهداشت ودرمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت واتاق اصناف با محوریت فرمانداری گناوه آغاز شده است که در۲۴ ساعت گذشته تیم های بازرسی کمیته نظارت ستاد کرونا شهرستان جمعا از تعداد 51 واحد صنفی بازرسی به عمل آوردند و برای 4 واحد صنفی متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است.

او ادامه داد: کسبه و بازاریان ازپیشگامان مقابله با بیماری کرونا به شمار می آیند که در اقدامی مثال زدنی  در اسفند پارسال و در آغاز شیوع ویروس وقبل از اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شکل داوطلبانه فعالیت‌های خود را متوقف کردند واین اقدام در تاریخ ثبت وضبط شده است.

او اظهار داشت: اصناف در شرایطی برای حفظ سلامت جامعه وشهروندان فعالیت‌های خودرا کاهش داده یاتعطیل کردند که بامشکلات اقتصادی و رکود بازار مواجه بودند اما باز هم منافع جامعه وشهروندان را به منافع خود ترجیح دادند وامروز نیزباوجود مشکلات نهایت همکاری را برای قطع زنجیره شیوه کرونا دارند که تلاش های آنان ستودنی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز