خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

رئیس جدید اتحادیه سراسری زنان کارگر آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۶۶

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید اتحادیه زنان کارگر آذربایجان شرقی با حضور دبیر اجرایی و جمعی از اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، در این آیین دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی طی سخنانی با قدردانی از تلاش‌های چندین ساله خانم سیما اصغری در مسئولیت اتحادیه سراسری زنان کارگر استان گفت: اتحادیه زنان کارگر در راستای بسترسازی جهت توانمندی و شکوفایی استعدادها و نیز خودباوری زنان کارگر و ایجاد روحیه همکاری بین اعضاء به منظور پیشرفت سریع امور از جمله ارایه برنامه های آموزشی برای بالا بردن آگاهی اعضاء در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی و صنفی و حقوقی و همکاری با کنفدراسیون عالی کارگران ایران شاخه استان آذربایجان شرقی و سایر موارد کلان و اساسی فعالیت داشته است.

 کریم صادق زاده تبریزی تأکید کرد قطعا رئیس جدید اتحادیه زنان کارگر آذربایجان شرقی با تیم جدید مدیریتی درون سازمانی خود، فراتر از گذشته فعالیت های این اتحادیه را توسعه خواهد داد.

در ادامه این مراسم خانم سمیرا پورکریم به عنوان رئیس جدید اتحادیه زنان کارگر آذربایجان شرقی معرفی شد.

وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه تبریز است و در کارنامه فعالیتی خود مسئولیت هایی از جمله مدیرعامل مهندسین مشاورشهرسازی سهند،عضو هیآت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری اورمان پورد آذربایجان ، مدیر دفاتر تسهیل گری و توسعه محلات حاشیه نشینی پهنه شمال تبریز و مدیرپروژه های گردشگری و بوم گردی منطقه قره داغ را دارد.

در این مراسم همچنین سیما اصغری به عنوان عضو هیأت اجرایی و مشاور دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در امور بانوان منصوب شد.

در ادامه این مراسم اعضای کمیته های امور اعضا و آموزش، تبلیغات، واحد امور حقوقی، مشاوره، امداد و پیگیری ، بازنشستگان و مستمری بگیران اتحادیه سراسری زنان کارگر استان معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز