خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی در شهرک صنعتی حکیمیه/ ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی در شهرک صنعتی حکیمیه شهرستان بوئین زهرا و ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت این واحد تولیدی با عقد قرارداد بین سرمایه گذار و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به زودی آغاز خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: با این میزان سرمایه گذاری زمینه اشتغال مستقیم ۳۵۰ نفر در شهرک صنعتی حکیمیه بوئین زهرا فراهم می شود.

او با بیان اینکه زمینه فعالیت این طرح صنعتی پس از بهره برداری شامل تولید صفحه و ورق های چرم مصنوعی، قطعات یخچال فریزهای خانگی و رزین پلی استر خواهد بود، ادامه داد: برای اجرای این طرح هشت هکتار زمین در شهرک صنعتی حکیمیه به سرمایه گذار مربوطه واگذار شده است.

خانپور افزود: براساس رویکرد این سرمایه گذار، محصولات این طرح پس از بهره برداری علاوه بر تامین بخشی از نیازهای صنعت کشور، با رویکرد صادرات و حضور در بازارهای بین المللی تولید خواهند شد.

او  با بیان اینکه توسعه صنعتی قزوین محدود به مرکز و برخی نقاط آن نبوده و بسته به ظرفیت مناطق، شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان ایجاد شده اند، یادآور شد: در دولت یازدهم و دوازدهم ۳۰ سرمایه گذار در شهرک صنعتی حکیمیه جذب شده است.

این مسئول با اشاره به رشد نزدیک به ۲ برابری جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل،گفت: قزوین با برخورداری از زیرساخت های مناسب اقتصادی و ارتباطی، در جذب سرمایه گذاران صنعتی از استان های پیشگام کشور به شمار می رود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز