خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صمت سرخس خبر داد:

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در سرخس/ یک پاساژ در شهرستان تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۷۱

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس از پلمپ ۵ واحد صنفی متخلف در هفته جاری در سطح شهر سرخس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، علی اکبر اکبری با اظهار تاسف از عدم رعایت بعضی از صنوف نسبت به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان گفت: با آن که ۷۰ درصد صنوف شهر در گروه یک و مشمول بازگشایی هستند متاسفانه تعدادی اندک از مغازه داران که در گروهای ۲، ۳و ۴ قرار دارند به اشکال مختلف اعم از نیمه باز بودن کرکره و... اقدام به پذیرش مشتری حتی در ساعات پایانی شب دارند که برابر قانون با آنان برخورد می شود.

سرپرست اداره صمت سرخس با اشاره به پلمپ  ۵ واحد صنفی در چند روز گذشته افزود: در روز گذشته ۸۰ مورد بازدید از صنوف سطح شهر انجام شد که به ۵۰ مغازه از سوی اتحایه اصناف و شبکه بهداشت تذکر کتبی داده شد و سه مورد به دلیل اخطارهای قبلی پلمب و یک پاساژ تعطیل شد.

او در ادامه به آخرین تصمیمات ستاد کرونا شهرستان درباره  رستوران‌ها واغذیه فروشی ها یاد آور شد: بنا به تصمیمات ستاد کرونای شهرستان از امروز سه شنبه همه رستوران‌ها اغذیه فروشی‌ها وآشپزخانه‌ها می توانند به فعالیت ادامه دهند بشرط اینکه غذای موجود را بصورت بسته بندی (بیرون بر)به دست مشتریان برسانند.

اکبری با تاکید بر نظارت جدی از سوی همه دستگاه‌ها در شبانه روز تصریح کرد: همه صنوفی که برای عرضه موبایل فعالیت می کنند در شرایطی می توانند واحد صنفی خود را باز و فعالیت کنند که در پروانه آنها قید تعمیرات ثبت شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز