خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

طرح غربالگری محله محور در آبیک اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۷۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: اجرای طرح غربالگری محله محور بیماران کرونایی در محلات شهرستان آبیک با هدف کنترل و مقابله با کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمد پور در خصوص اجرای طرح غربالگری محله محور آبیک اظهار کرد: در ابتدای این طرح  به همت قرارگاه شهید سلیمانی تاکنون ۶۰۰ نفر از شهروندان آبیکی غربالگری شده‌اند.

فرماندار آبیک ادامه داد: با آغاز طرح غربالگری بیماری کرونا در محلات آبیک تاکنون ۵۰ بیمار شناسایی روانه بیمارستان شده و ۶ نفر بستری شده اند، ۲ نفر نیز به بخش آی سی یو منتقل شده اند.

احمدپور اضافه کرد: در طرح قرارگاه محلات شهید سلیمانی شهرستان آبیک به ۶ مرکز و محله تقسیم شده که شامل  پنج محله در شهر آبیک و یک محله در شهر خاکعلی است.

او  تصریح کرد: هم اکنون برخی از بیماران در منزل تحت مراقبت قرار دارند و افرادی که نیازمند مراقبت و گرفتن خدمات درمانی هستند از طریق قرارگاه محلات خدمات دریافت می کنند و با اجرای کامل طرح شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: اصناف و مردم آبیک همکاری خوبی را در اجرای محدودیت های کرونایی داشته اند که قابل تقدیر است.

فرماندار آبیک بیان کرد: از بابت تعطیلی صنوف و توقف برخی فعالیت ها متاسف هستیم اما همه محدودیت‌ها در راستای کاهش سطح شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم اعمال شده اند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین و با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد و هم جوار با استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز