خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد کرونای شهرستان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار سرخس از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۰۸

فرماندار سرخس در جلسه ستاد کرونای شهرستان از تقاضای تردد شهروندان سرخسی به مشهد در ایام قرنطینه نسبت به سایر شهرهای استان اظهار تاسف کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، محمد رضا رجبی مقدم با اظهار تاسف از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان سرخسی و تقاضای تردد به مشهد انتقاد کرد و افزود: متاسفانه با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها طبق رصدی که از سایر شهرهای استان داشتیم بیشترین آمار تردد بین شهری مربوط به سرخس است که هر روز جهت اخذ نامه به فرمانداری مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان سرخس ظرفیت محدودی دارد، گفت: هم اکنون در بیمارستان ۱۰ نفر بستری بد حال داریم و تاکنون تعداد هزار و ۳۸۱ نفر مبتلا و متاسفانه تاکنون ۶۹ نفر فوتی داشتیم.

فرماندار سرخس با اشاره به تقاضای بعضی از اصناف در خصوص باز کردن مغازه‌ها اظهار داشت: براساس آمار ۷۰ درصد اصناف در گروه یک قرار دارند و ۳۰ درصد باقی مانده تقاضا دارند خلاف دستورات و مصوبات ستاد کرونای کشور که در گروهای ۳ و۴ هستند در ساعاتی از روز صنوف خود را باز کنند که این خلاف قانون است و ضمن اینکه خط مبتلایان و حتی فوتی های ما در شهرستان افقی و در حال افزایش است.

رجبی مقدم با تذکر به دستگاهها و کمیته های مرتبط با ستاد کرونا تصریح کرد: همه دستگاهها با جدیت بازار را رصد و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز