خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

جان باختن ۹۲۹ نفر از آغاز شیوع ویروس کرونا در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۸۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۹۲۹ نفر از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان جان باخته‌اند.

به گزارش ایلنا، فرزین رضاعی اظهار کرد: ۱۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۰ آذر ماه جاری در استان کردستان شناسایی شدند.

رضاعی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند، گفت: وضعیت ۱۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان وخیم است و در بخش ویژه آی. سی. یو بستری شده‌اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ۳۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در سنندج، ۳۱ بیمار سقز، ۴۳ بیمار در مریوان، ۳۷ بیمار در قروه، ۱۴ بیماری در بیجار، ۲۴ بیمار در کامیاران، ۱۳ بیمار در دیواندره، ۲۴ بیمار در بانه، سه بیمار در دهگلان و ۲ بیمار در سروآباد بستری هستند.

وی به مرگ پنج بیمار مبتلا به کرونا در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: ۹۲۹ نفر از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان کردستان جان باخته‌اند که ۳۵۰ نفر در سنندج، ۱۶۳ نفر در سقز، ۶۵ نفر در قروه، ۶۳ نفر در کامیاران، ۷۹ نفر در بانه، ۵۶ نفر در دیواندره، ۴۳ نفر در بیجار، ۹۲ نفر در مریوان، ۱۵ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد بوده و در همه موارد موازین بهداشتی و دستورالعمل‌های مرتبط دفن، رعایت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه تا قطع زنجیره این ویروس مهلک باید رعایت شود، در غیر این‌صورت شاهد افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان کردستان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز