خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

ذخایر نفتی در انبارهای استان مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۹۷۹

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس ذخایر نفت و فرآورده های نفتی در این استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کرد که عرضه این کالا بدون توقف ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی فارس، امیر بنی‌کریمی بیان کرد: این شرکت بعنوان یک دستگاه خدمات رسان شناخته می‌شود و با توجه به همین موضوع، خدمات رسانی بویژه در حوزه تامین و توزیع سوخت در زمان تعطیلات همچنان ادامه دارد. 

بنی کریمی تامین و توزیع به موقع سوخت و سوخت‌رسانی مطلوب به مردم را از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و افزود: با توجه به دستور العمل‌های صادر شده  مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای ادارات، با توجه به ماهیت خدمات رسانی شرکت، حوزه‌های عملیاتی بصورت ۲۴ ساعت فعال و در حال ارائه خدمات به مردم استان هستند و در خصوص تامین و توزیع به موقع سوخت هیچگونه مشکلی وجود ندارد. 

بنی‌کریمی جایگاه‌های سوخت را بعنوان یکی از مراکز خدمات رسانی مهم دانست که در هر شرایطی باید فعال و به خدمات رسانی ادامه دهند و افزود: فرایند سوخت رسانی در فارس از طریق ۴۲۰ باب جایگاه  مایع و سی. ان. جی انجام می‌شود که با تلاش همکاران و همکاری مالکین جایگاه‌ها حتی در سه دوره پیک بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان فعال و در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی فارس با بیان این موضوع که ذخایر سوخت مورد نیاز استان در انبارهای نفت بسیار مطلوب است، ضد عفونی وگند زدایی مداوم جایگاه‌ها بویژه تلمبه‌ها و نازل‌ها توسط جایگاهداران، تب سنجی رانندگان نفتکش و ضد عفونی نفتکش‌ها هنگام ورود به انبار را از جمله اقدامات این شرکت در راستای پیشگیری و مبارزه با این بیماری برشمرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و فعالیت شبانه روزی حوزه‌های عملیاتی شرکت سوخت مورد نیاز جایگاه‌های استان به موقع تامین و ارسال می‌شود و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بنی‌کریمی ضمن آرزوی سلامتی، از مردم فارس درخواست کرد با توجه به محدودیت‌های تردد، زمان مراجعه به جایگاه‌ها را به ساعت پایانی منع تردد موکول نکنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد و یا مشکلی در جایگاه‌ها می‌توانند موارد و درخواست‌های خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ (مرکز پاسخگویی وارتباط وبا مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی )مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز