خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کار استان خبر داد:

معرفی و انتخاب وبینارهای برتر هفته جهانی کارآفرینی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۸۹۲

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ۱۶۳ نفر از برنامه‌های وبیناری هفته جهانی کارآفرینی در این استان استفاده کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد امین بابایی در این خصوص افزود: امروز مراسم معرفی و انتخاب رویدادهای برتر و قدردانی از وبینارهای برگزیده و مراکز و اشخاص منتخب ارائه کننده وبینارهای برتر به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: رویداد مجازی چالش‌های تجارت با پاکستان با ۱۵۰ مخاطب، تعیین نقش دانشگاه در کارآفرینی محلی با ۱۱۰ مخاطب، گپ و گفت مدیریت کارآفرینی در دوران کرونا و پس از کرونا و همچنین سری لایوهای اینستاگرامی با موضوع معرفی کارآفرینان در حال توسعه ایران، پاکستان و ترکیه با ۱۰۰ مخاطب و وبینار از نوآوری تا کارآفرینی با ۱۰۳ مخاطب، نقش شتاب دهنده‌ها در اکوسیستم کارآفرینی با ۷۵ و دکتر موبایل با ۷۴ مخاطب رتبه‌های اول تا هفتم وبینارهای پرمخاطب را به خود اختصاص دادند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همچنین دفتر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون با ۱۸ وبینار، مرکز مشاوره کسب و کار مرکان با ۱۳ و انجمن صنفی شتاب دهنده‌های خراسان رضوی با هفت وبینار رتبه‌های  اول تا سوم بیشترین وبینارهای برگزار شده را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز