خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

انتصاب نخستین مدیر قضایی زن در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۹۲

نخستین زن در مجموعه مدیریتی دادگستری استان البرز معرفی و مسئولیت اجرای احکام دادگاه خانواده کرج را عهده دار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اجرای احکام دادگاه خانواده کرج که با حضور رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، دبیر شورای تحول قضایی و جمعی از معاونان رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج با حفظ پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و در مراسمی برگزار شد، فاطمه محمودی به عنوان نخستین زن در مجموعه مدیریتی دادگستری استان  البرز معرفی و مسئولیت اجرای احکام دادگاه خانواده کرج را برعهده گرفت.

در ابتدای این مراسم سید داوود میرغفاری ارتقای سطح امکانات و بهبود زیرساخت‌های انسانی را یکی از الزامات محاکم کرج برای رسیدن به جایگاه مطلوب پیشبرد امور قضایی دانست.

در ادامه حسین اعظمی چهاربرج معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه نخستین انتصاب یک مدیر قضایی خانم در استان البرز اتفاق افتاده است گفت: این مهم جز با همت و همراهی مدیران دادگستری شهرستان و پذیرش مسئولیت توسط وی میسر نبود.

اعظمی با اشاره به انتظارات از اجرای احکام خانواده گفت: برآورده کردن این انتظارات مستلزم تلاش و همت فراوان توسط سرپرست جدید اجرای احکام خانواده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز