خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی مدیرکل ثبت اسناد گیلان برای ساماندهی اراضی جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۶۶

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: در خصوص ساماندهی و تثبیت اراضی و مستغلات جمعیت هلال احمر آماده همکاری مستمر با این نهاد خدمت رسان هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت،  سیاوش غلامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان به همراه معاونان وکارشناسان با حضور در اداره کل ثبت اسناد واملاک گیلان با اسدی مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست اسدی با بیان اینکه تاکنون نسبت به تثبیت املاک دولتی و عمومی نقش فعالی داشته ایم، گفت: در خصوص ساماندهی و تثبیت اراضی و مستغلات جمعیت هلال احمر آماده  همکاری مستمر با این نهاد خدمت رسان هستیم.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان می‌تواند با استفاده از کمیسیون مستند سازی، نسبت به اخذ اسناد مالکیت اعیانات احداثی در آن دسته از اراضی دولتی که مجوز احداث بنا دارد، اقدام کند.
 
در ادامه سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به حضور شبانه روزی جمعیت هلال احمر در تمامی نقاط استان جهت ارائه خدمات ویژه در کمترین زمان ممکن به آسیب دیدگان، به ضرورت برخورداری از پایگاه های امداد و نجات و املاک و مستغلات در سطح استان به منظور سرعت و سهولت دسترسی به نقاط آسیب دیده تاکید کرد.‌
 
غلامی در راستای تعاملات هر چه بیشتر جمعیت هلال احمر و اداره کل ثبت اسناد استان افزود: در سال جاری و با تعامل خوب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برخی از این املاک ساماندهی و سنددار شده اند و باقیمانده املاک نیز  با هماهنگی به عمل آمده، تعیین تکلیف خواهند شد.

 

در پایان این دیدار، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان دستورات و راهنمایی‌های لازم جهت تثبیت اراضی و مستغلات جمعیت هلال احمر استان را صادر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز