خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان مطرح کرد:

۹ هزار جوینده کار در استان سمنان فاقد بیمه تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۵۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: جویندگان کار واقعی در استان سمنان که فاقد بیمه تامین اجتماعی می باشند تا ۹ هزار نفر در سال تخمین زده می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، اسماعیل غنیان بیان کرد: روند بررسی آمار پنج ساله نشان می دهد که سالانه ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر در استان سمنان جویای کار هستند.

او افزود: آمارها نشان می دهد ۲۰ درصد از جویندگان کار استان سمنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند که با  دنبال شرایط شغلی بهتر هستند.

غنیان یادآور شد: در سال‌ جاری پنج هزار و ۲۳۰ نفر در استان سمنان جویا کاری بودند که تاکنون یک هزار و ۲۵۸ نفر اشتغال یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۳ درصد از جویندگان شغل در استان سمنان مرد و ۳۷ درصد زن هستند تصریح کرد: ۶۶ درصد از جویندگان کار در استان فاقد مهارت و ۶۰ درصد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم هستند.

او ادامه داد: تاکنون ۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی استان که به دلیل شیوع کرونا، کسب و کارشان دچار آسیب شد، پرداخت گردید.

غنیان اضافه کرد: پرداخت این میزان تسهیلات، به تثبیت اشتغال چهار هزار و ۵۰۰ نفر انجامید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز