خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان زنجان:

52 راه روستایی استان زنجان به دلیل بارش برف مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۱۴

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 52 روستای استان زنجان مسدود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نجان، جواد یوسفی امروز با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان زنجان بارش برف به اتمام رسیده و در برخی محورها بارش پراکنده گزارش شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه از دیشب بارش برف در اکثر محورهای استان زنجان آغاز شد، تصریح کرد: بارش برف موجب مسدود شدن برخی راه‌های روستایی استان شد.

وی با اشاره به اینکه تردد در گردنه‌های استان زنجان با زنجیر چرخ میسر است، افزود: از صبح امروز شاهد بارش برف در محورهای سلطانیه - همدان و خدابنده و زنجان – دندی و نیک‌پی – ماهنشان بودیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجان زنجیر چرخ به همراه داشته و از تردد غیرضروری جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیرها و محورهای مواصلاتی استان زنجان به همت راهداران استان بازگشایی شده است، ادامه داد: ۵۳ راه روستایی مسدود است که بیشترین این محورها در شهرستان زنجان با ۱۵ روستا است.

این مسئول راهداری در استان زنجان، از مسدود بودن راه 14 روستا در شهرستان سلطانیه خبرداد و گفت: در دو شهرستان ماهنشان و طارم نیز 10 راه روستایی مسدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز