خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان غربی رخ داد؛

دختر 17 ساله سلماسی خود را حلق آویز کرد / "روژین" شناسنامه نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۲۶

دختر 17 ساله سلماسی به نام روژین در انبار کاه خود را حلق آویز کرد و جان سپرد.

به گزارش ایلنا، عموی روژین در مورد این حادثه گفت: روژین شناسنامه نداشت. همین باعث شده بود که نتواند درس بخواند و به خاطر این موضوع خیلی ناراحت بود. چند بار برای گرفتن شناسنامه روژین اقدام کرده‌بودیم اما باید آزمایش دی. ان. ای می‌داد و هزینه آن هشت میلیون تومان بود که ما توان پرداخت آن را نداشتیم.

وی ادامه داد: پدر و مادر روژین با هم سازش نداشتند. زمانی که روژین به دنیا آمد آنها با هم اختلاف داشتند و همین باعث شد برای گرفتن شناسنامه اقدام نکنند.چند سال بعد هم طلاق گرفتند و مادرش مجددا ازدواج کرد و برای زندگی به ترکیه رفت.

عموی روژین در مورد علت خودکشی او می گوید: روژین و پدرش زندگی سختی داشتند. برادرم اعتیاد دارد و اغلب بیکار است.گاهی اگر کاری پیدا کند،کارگری می‌کند. روژین در یک کارگاه قالیبافی کار می کرد. برادرم و دخترش خانه نداشتند و ما یک اتاق خانه خودمان را به آنها داده بودیم. همین‌ها باعث شد که روژین احساس افسردگی کند و دست به خودکشی بزند اما حرف‌های مردم در مورد اختلاف روژین با برادرم صحت ندارد. روژین از برادرم پول خواسته بود و پدرش به او گفته بود باید صبر کند تا کار کند و برای او پول تهیه کند.

عموی روژین در مورد روز حادثه می گوید: ما در خانه مان انبار کاه داریم که محل نگهداری علوفه دام است و در نزدیکی طویله واقع شده است. وقتی همه جا را سر زدیم و خبری از روژین نبود، به انبار کاه سرک کشیدم و دختر برادرم را دیدم که در آنجا خودش را حلق آویز کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز