خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان اردبیل به ایلنا خبر داد:

ابطال پروانه استاندارد واحدهای متخلف/ بیش از 2 هزار واحد عرضه کالا و خدمات مورد بازرسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۰۱

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از انجام بازرسی بیش از 2 هزار واحد عرضه کالا و خدمات در استان خبر داد.

هاشم علائی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، از بازرسی بیش از 2 هزار واحد عرضه فروش کالا و خدمات از طریق بازرسان اداره کل استاندارد استان اردبیل خبر داد و گفت: این بازرسی ها در سال جاری با مشارکت شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان استاندارد ایران انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازرسی از محصولات مشمول استاندارد امری اجباری و لازم است، افزود: کالاهایی از قبیل صنایع مواد غذایی، مصالح ساختمانی، رنگ، برق و الکترونیک و نظایر این ها مستمرا توسط اداره استاندارد و شرکت های بازرسی مورد بازدید قرار می گیرند.

مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل در بیان هدف از این بازرسی ها تصریح کرد: کنترل تمامی کالاهای دارای نشان استاندارد در سطح بازار در راستای اطمینان از استاندارد بودن محصولات ورودی به بازار برای تامین سلامت مردم از اهداف این بازرسی ها است.

علائی ادامه داد: در صورت مشاهده کالای مشمول استاندارد اجباری فاقد علامت استاندارد، اقدام به پیگیری از طریق تعزیرات و اطلاع رسانی به استان های مربوطه تولید کننده محصولات جهت برخورد قانونی انجام می شود.

وی افزود: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی بر عملکرد مدیران کنترل کیفیت نظارت جدی انجام می‌شود و پس از ارزیابی کارشناسان، نسبت به تمدید، تعلیق و با ابطال پروانه استاندارد این واحدها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز