خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خبر داد؛

استقرار یک دستگاه لایروب در بندر آستارا در روزهای آینده/ بسیج امکانات و ادوات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در محورهای برف‌گیر آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۹۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی بارش های گسترده برف و باران فصل زمستان در محورهای کوهستانی آستارا، گفت: امکانات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا،علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: با توجه به کوهستانی بودن محور آستارا به اردبیل و میزان قابل توجه بارش برف در این محور در فصول پاییز و زمستان ، میزان آمادگی نیروهای امدادی در این محور همواره بررسی می‌شود و عوامل و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای مورد نیاز جهت ارائه خدمات در این ایام، در راهدارخانه بهارستان در آماده باش کامل قرار دارند.

او با اشاره به استقرار پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در محورهای برفگیر این شهرستان افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر آستارا نیز با تجهیزات کامل در پایگاه خود مستقر بوده و آماده ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

اکبری مقدم به انبار کردن میزان کافی نمک و ماسه در راهدارخانه بهارستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بارش های گسترده برف و باران فصل زمستان در محورهای کوهستانی آستارا، همه امکانات برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در مناطق برفگیر بسیج شده است.

معاون استاندار گیلان در ادامه به آخرین وضعیت لایروبی بندر آستارا اشاره و اظهار داشت: برای اجرای این مهم طی روزهای آتی یک لایروب به این بندر اعزام می شود تا کشتی ها در هنگام ورود به اسکله، با مشکل مواجه نشوند و خدمات به شکل مطلوب تری ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز