خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید به قزوین/ تداوم بارش ها در استان تا آخر هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۷۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: یک سامانه بارشی جدید از ظهر روز چهارشنبه وارد استان قزوین می شود که تا ظهر روز پنج شنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ندا مشاطان اظهارکرد: از ظهر روز چهارشنبه و برای مرتبه دوم در هفته جاری شاهد ورود سامانه بارشی جدیدی به استان قزوین خواهیم بود که تا ظهر روز پنجشنبه در سطح منطقه فعال خواهد بود.

 کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: سامانه بارشی فعال که از ۲ روز گذشته وارد قزوین شده بود، تا ظهر امروز از منطقه خارج خواهد شد.

مشاطان بیان کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای برای امروز و در پاره‌ای مناطق به خصوص ارتفاعات بارش‌های پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: از بعدازظهر امروز و تا اواخر وقت فردا /سه‌شنبه/ شاهد جوی پایدار و آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم بود و در ارتفاعات شمالی استان نیز پدیده مه دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، با ورود این سامانه شاهد باران در سطح تمام استان خواهیم بود که بارش‌ها در ارتفاعات، مناطق کوهستامی و سردسیر به صورت باران و برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان مربوط به شهر قزوین با ۲۳ میلی متر به ثبت رسیده است.

 مشاطان اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با منفی ۶ و آبیک با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین طی این مدت ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز