خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبرداد:

۱۳ مصدوم بر اثر برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۵۹

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از مصدومیت ۱۳ مسافر بر اثر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره ۲ قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حکمت اله هاشمی با اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، بلافاصله سه تیم از پایگاه‌های امداد و نجات عوارضی شماره ۲ و محمدیه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هلال احمر استان ادامه داد: تیم‌های اعزامی بلافاصله با همکاری نیروهای اورژانس برای رهاسازی، اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال ۲ نفر از مصدومان به مرکز درمانی اقدام کردند.

هاشمی افزود: در این عملیات ۹ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم امدادی با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات با همکاری نیروهای اورژانس حضور داشتند.

او  با اشاره به نقاط قوت عملیات، گفت: هم افزایی نیروهای اورژانس و هلال احمر جهت اعزام تیم‌های امدادی به صحنه حادثه و انتقال مصدومان به مرکز درمانی، کار تیمی منسجم نجاتگران جمعیت هلال احمر در رهاسازی و امدادرسانی به گرفتاران در اتوبوس، ارتباط مستمر با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و مشارکت نیروهای مردمی حاضر در صحنه با نیروهای عملیاتی از جمله نقاط قوت این عملیات بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز