خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبر داد ؛

ادامه عملیات اجرایی پل قدس تا پایان کامل پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۳۳

شهردار اردبیل از تداوم عملیات اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی در پروژه پل‌قدس به‌رغم بارش سنگین برف خبر داد.

حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید میدانی از فازهای مختلف پروژه پل‌قدس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: عملیات عمرانی در پروژه پل‌قدس به رغم بارش سنگین برف در اردبیل با تمهیدات لازم زمستانی، رعایت الزامات مهندسی در جبهه های مختلف در حال اجرا است.

او با اذعان به اینکه عملیات مختلف عمرانی قابل انجام در شرایط کنونی نظیر آرماتوربندی، خاکبرداری و ... با دقت و سرعت مناسب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است این عملیات در محور اصلی که دارای اولویت بوده و نقش موثری در رفع مشکلات ترافیکی منطقه ایفا خواهد کرد، به سرعت انجام شود.

لطف‌اللهیان با قدردانی از صبوری و همراهی شهروندان در طول مدت زمان اجرای پروژه پل قدس و عذرخواهی بابت مشکلات پیش‌آمده، اظهار کرد:  با تلاش کارکنان شهرداری در مجموعه مدیریت شهری، شیرینی و حلاوت بهره‌برداری از طرح مذکور در آینده نزدیک جای تلخی مشکلات دوران کارگاهی پروژه را خواهد گرفت و شاهد تاثیر این پل در کاهش ترافیک سنگین خواهیم بود.

شهردار اردبیل در پایان این بازدید میدانی با اشاره به حجم بالای عملیات فنی و مالی در پروژه پل‌قدس، افزود: صرفا طول عرشه این پل یک کیلومتر بوده و این نمایان‌گر وسعت پروژه است لذا در تلاشیم عملیات اجرایی پروژه پل‌قدس با سرعت و دقت لازم تا زمان بهره‌برداری کامل تداوم یابد.

 پل قدس بزرگترین پروژه عمرانی در حال اجرای استان است و به دلیل نوسان قیمت ها وقفه ای در سال های گذشته در روند ساخت آن پیش آمده بود که با تامین اعتبار آن چندین ماه است به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز