خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه خبرداد:

انهدام باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۰۹

دادستان کرمانشاه با اشاره به انهدام باند قاچاق اسلحه در این استان اعلام کرد: اشد مجازات در انتظار اراذل و اوباش و افرادی است که با سلاح گرم در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از این باند تعداد 99 قبضه اسلحه شکاری و 8 قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد. 

وی تصریح کرد: برای اعضای این باند دو نفره پس از دستگیری توسط نیروهای نظامی و امنیتی پرونده‌قضایی تشکیل شده و اکنون در بازداشت به سر می برند. 

دادستان کرمانشاه در ادامه با هشدار به اراذل و او باشی که اقدام به خرید سلاح گرم می کنند، اعلام کرد: به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید  می کنند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد. 

وی تصریح کرد: ضابطین دستگاه قضایی بصورت مستمر و دقیق فضای مجازی را رصد می کنند و با شناسایی قدرت نمایانی که از سلاح گرم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می کنند، آنها را دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع می دهند. 

کرمی خاطر نشان کرد: همچنین اگر شاهد چنین حرکتی نیز از سوی این افرادی در ملاء عام باشیم، برخوردی بدون اغماض و جدی با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز