خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

اجرای طرح ناظران سلامت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح ناظران سلامت در سطح استان قزوین با حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی با اعلام این خبر گفت: بعد از اجرای طرح آمران سلامت و مقبول واقع شدن این طرح از سوی مسوولان و مردم، طرح ناظران سلامت نیز به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در استان قزوین اجرا شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه طرح ناظران سلامت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اعضای جوان جمعیت هلال احمر در سطح کشور به اجرا درآمده است، عنوان کرد: ۱۲۰ نفر از اعضای جوانان هلال احمر استان قزوین در قالب ۸۰ تیم در بازدید و آموزش عمومی کسبه، فروشگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و... با تیم‌های مراقبت و حمایت، به منظور کاهش بار بیماری و به تبع آن میزان مرگ و میر همکاری داشته‌اند.

آصفی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، ادامه داد: این طرح با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر استان با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی در خصوص کنترل و نظارت بر اجرای درست دستورالعمل‌های بهداشتی، صیانت از سلامت همشهریان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کویید ۱۹ است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هم استانی‌ها برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز