خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

هیچ کمبودی در تأمین ماسک سه لایه پزشکی در استان اردبیل نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۶۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تولید انبوه ماسک در استان اردبیل مشکل کمبود آن در سطح استان رفع شده است.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در مراسم افتتاح یک شرکت تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی با اشاره به تولید ماسک در استان در روزهای اخیر گفت: با تولید انبوه ماسک در استان اردبیل مشکل کمبود آن در سطح استان رفع شده و توزیع در بین داروخانه‌ها و واحدهای تجهیزات پزشکی در سراسر استان صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را به راحتی از این مراکز تهیه کنند.

وی افزود : چنانچه ماسک‌های عرضه شده بالاتر از قیمت مصوب به فروش برسد تخلف است و مردم می‌توانند این موارد را از طریق سامانه ارتباطی 124 گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 28 واحد تولیدی در سطح استان دارای پروانه بهره برداری در زمینه ماسک فعال هستند که تولید روزانه آنها بالای یک میلیون عدد ماسک است.

صادقی خاطر نشان کرد: از نظر تأمین ماسک در سطح استان مشکلی نداریم و مایحتاج کادر درمانی و پزشکی، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌هایی که نیاز است تحویل داده می‌شود و علاوه بر اینها تعدادی ماسک نیز در اختیار داروخانه‌ها در جهت استفاده عموم قرار می‌گیرد.

وی در خصوص میزان تولید ماسک در این واحد تولیدی جدیدالاحداث گفت: این مجموعه تولیدی که یک واحد راکد بود با حمایت استاندار ، سازمان صنعت، معدن وتجارت و تلاش‌های سرمایه گذاران به چرخه تولید بازگشت که اکنون این مجموعه بزرگترین واحد تولیدی ماسک استان بوده و روزانه توانایی تولید 600 هزار ماسک را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز