خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از کارخانه‌های تولید پرده و گیاهان دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۴۱

دبیر اجرایی خانه کاگر آذربایجان شرقی در بازدید از دو واحد صنعتی استان گفت: خوشبختانه حقوق قانونی کارگران رعایت می شود و همین امر یکی از رموز توسعه و پیشرفت آن در کنار سیاست های مدیریتی است.

به گزارش ایلنا از تبریز، کریم صادق زاده تبریزی در این بازدید کارخانه اطلس پود را یکی از واحدهای نمونه استان در عرصه تولید در آذربایجان شرقی و کشور خواند و گفت: مدیریت این واحد صنعتی در تآمین مطالبات قانونی کارگران خود مشکلی ندارد.

وی با قدردانی از مدیریت این واحد صنعتی و کارگران آن در تداوم تولید اظهار داشت: فعالیت در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری منحوس کرونا جای تقدیر بسیاری دارد.

صادق زاده همچنین به فعالیت تعاونی مصرف صنوف کارگران تبریز اشاره کرد و گفت: این تعاونی به دلیل توزیع مناسب محصولات همواره برای توزیع کالاهای اساسی در اولویت قرار گرفته و کالاها در این تعاونی حتی با نرخ  کمتر از روی کالا به فروش می رسد و این تعاونی ضمن آمادگی برای توزیع مستقیم در کارخانه در صورت تضمین کسر از حقوق توسط مدیریت اطلس پود کارگران این واحد صنعتی را از فروش اقساطی نیز بهره مند سازد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین در در بازدید از کارخانه گروه گیاهی ناجیان گفت: نوع تولید در کنار رعایت کیفیت محصول و اخذ استانداردهای لازم موجب موفقیت این واحد صنعتی شده است.

 

بازدید دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از کارخانه‌های تولید پرده و گیاهان دارویی

 کریم صادق زاده تبریزی از گروه گیاهی ناجیان به عنوان یک واحد کارآفرین نمونه یاد کرد و گفت: با وجود شرایط و هزینه‌های بالای درمان به اصطلاح مدرن سبب شده که مردم با عشق و علاقه به طب سنتی و داروهای گیاهی روی آروند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی یکی از موفقیت های این کارخانه توجه به نیروی انسانی و کارگران عنوان کرد و گفـت: در این کارخانه خوشبختانه حقوق قانونی کارگران رعایت می شود و همین امر یکی از رموز توسعه و پیشرفت آن در کنار سیاست های مدیریتی است.

به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تبریز،همچنین در این بازدیدها تفاهمنامه همکاری ارایه خدمات خانه کارگر در زمینه های رفاهی، آموزشی و درمانی  به کارگران شاغل در این واحدهای تولیدی اهداء و مقرر شد در جهت عضویت کارگران در این نهاد کارگری اقدامات لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز