خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان:

1572راننده متخلف در استان جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۹۵

طی هفت روز گذشته ۲۲۸ راننده خاطی به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و ۹۲۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۶ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۶۴۶ راننده بی‌اعتنا به محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده از یکم آذر تاکنون با جریمه یک میلیون تومانی، اعمال قانون شدند.

سرهنگ احمد رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تیم های پلیس در ۳۵ نقطه ثابت مستقر شده و روزانه ۲۰۲ نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۴۵۶ مورد تذکر به رانندگان خاطی داده شده است، اضافه کرد: در این راستا طی هفت روز گذشته ۲۲۸ راننده خاطی به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و  ۹۲۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۶ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهی خوبی در راستای اجرای با این طرح داشتند که با پنج هزار و ۲۸۰ مورد بازرسی های انجام شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و سایر نهادها، به ۱۹۳ واحد متخلف نیز تذکر داده شده است.

وی ادامه داد: در عین حال ۱۳۹ صورتجلسه درباره اخطار پلمب برای واحدهای متخلف تنظیم و ۵۹ واحد نیز به علت رعایت نکردن مصوبات پلمب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز