خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری:

۴۷ طرح نیمه کاره در قزوین امسال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۶۴

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت : ۴۷ پروژه نیمه کاره دهیاری های استان قزوین تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی دهیاری ها، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به دهیاری های واجد شرایط این استان تخصیص یافت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۷ پروژه نیمه تمام در سطح روستاها این استان تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

نجفی افزود: پروژه‌های مورد نظر شامل جدول گذاری معابر، تکمیل ساختمان دهیاری، تکمیل دیوار سنگی، تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی آرامستان و غسالخانه است.

وی ادامه داد: تجهیز ۱۱ پایگاه آتش‌نشانی روستایی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۴ روستای هدف و اجرای ۲ پروژه مشارکتی زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل این اعتبارات انجام خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری بالغ بر  ۶۹۵ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان قزوین واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز