خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خبر داد:

اصلاح ۴۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده توزیع برق استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۵۶

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده توزیع برق گیلان با حضور بیش از ۹۰۰ اکیپ عملیاتی اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اسماعیل هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای طرح جهادی بازسازی شبکه های فرسوده توزیع برق در استان گیلان افزود: از آغاز سالجاری در طی 174مرحله اجرای طرح تاب آوری با صرف هزینه  71میلیارد ریال 400 کیلو متر از طول شبکه اصلاح شده است .
 
مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان در مورد تداوم اجرای طرح جهادی باز سازی شبکه های فرسوده گفت: در استان گیلان 29 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط وجود دارد که 36 درصد آن به علت فرسودگی و بحران های بارش برف سنگین نیاز به بازسازی دارند .
 
وی افزود: در اجرای طرح جهادی بازسازی شبکه‌های فرسوده برای گیلان در سال جاری سهمیه بازسازی 1000کیلومتر تعیین شده است که با توجه به تخصیص بودجه تاکنون 402 کیلومتر باز سازی شده است.
 
مدیر عامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: به منظور جلوگیری از ناپایداری برق با همه توان و امکانات موجود تلاش می‌کنیم تا استان گیلان همواره در تامین انرژی برق مورد نیاز دچار مشکل نشود  و شاهد  پایدار ی برق در استان باشیم .
 
هنرمند در بخش دیگر به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: مقاوم سازی شبکه‌های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات‌پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب‌آوری، رفع کانون‌های خطرآفرین، بهره‌گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها، اجرای تمرین و مانور آموزشی جهت راهبری و مدیریت اکیپ ها در شرایط سخت و بحرانی و تعریف یک ساختار مناسب از برآورد خرید تجیهزات تا انجام تعمیرات از اهداف مهم این طرح هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز