خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

ترور شهید فخری زاده نشانگر ناامیدی و درماندگی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۲۱

فرماندار رشت در آئین افتتاح پایگاه های بسیج ادارات اوقاف و آب و فاضلاب، تاکید کرد: ترور شهید فخری زاده نشانگر درماندگی و نامیدی دشمنان پس از اعمال تحریم ها و تهدیدات مختلف علیه کشورمان است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در آئین افتتاح همزمان پایگاه بسیج کارمندی شهید سلیمانی اداره اوقاف و پایگاه بسیج اداری آب و فاضلاب شهرستان رشت که صبح امروز با حضور فرمانده سپاه و رئیس اوقاف رشت برگزار شد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جان بر کف جمهوری اسلامی، بسیج را میراث گرانبهای امام راحل خواند و اظهار داشت: بسیجی بودن و داشتن تفکرات بسیجی، توفیق بسیار بزرگی است که خداوند به بسیجیان اعطا نموده و کلمه بسیج خود دارای معنایی ژرف و عمیق و هر کدام از حروف تشکیل دهنده آن نیز، تداعی گر مفاهیم عمیق است.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: "ب" بسیج تداعی‌گر بصیرت و بینش، "س" یادآور سرافرازی و سربلندی،  "ی" بسیج نشانگر یگانگی و یکدلی و "ج" بسیج دال بر جهادی اندیشیدن است.
 
فتح اللهی با اشاره به صفات مذکور، خاطرنشان کرد: این صفات مثبت و شایسته در تفکرات و بطن بسیج و بسیجیان نهادینه شده و همین موضوع  سبب گردیده تا جنگ تحمیلی با دلاورمردی های آنان، با سربلندی و سرافرازی به پایان رسد.
وی با بیان اینکه مشکلات کنونی پیش روی کشور، بسیار سخت و سنگین بوده است به طوری که اگر این مشکلات برای هر کشوری ایجاد می شد موجب فروپاشی و تزلزل آن کشور می شد، خاطر نشان کرد: اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه به کمک خداوند متعال و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، همکاری و همدلی مسئولین و مردم و به واسطه همین تفکرات بسیجی توانست در مقابل خواسته های ناحق دشمنان، ایستادگی نماید.
وی با محکومیت ترور شهید فخری‌زاده و تسلیت به مناسبت شهادت این دانشمند هسته‌ای کشور، اظهار داشت: این امر نشانگر استیصال و سرخوردگی دشمنان کشور است که سبب واکنش‌های ناجوانمردانه از سوی آنان پس از تحمیل انواع فشارها و تحریم ها و ترور نخبگان علمی این مرز و بوم شده است.
 
فتح اللهی با اشاره به قرار گرفتن شهید فخری‌زاده در زمره پنج شخصیت ایرانی قرار گرفته در لیست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان از دیدگاه نشریه فارن پالیسی، اظهار داشت: این شخصیت گرانقدر، یکی از سرمایه های عظیم ملی در مبحث علم و فنآوری بودند، تا آنجا که شخص نتانیاهو در سخنان خویش، بارها از وی نام برده بود.
 
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به خدمات بی دریغ این شهید بزرگوار به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: ترور این اشخاص به دست کوردلان و دشمنان بین المللی، ما را بیش از پیش مجاب می کند که در مسیر درستی قدم برمی داریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز