خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوئین زهرا:

عامل توزیع اسکناس جعلی در بوئین زهرا به دام پلیس افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۰۸

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: فردی در سطح شهرستان بوئین زهرا اقدام به توزیع اسکناس جعلی کرده بود که با تلاش ماموران این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ حسین رشیدتبار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان بوئین زهرا با یکدستگاه خودرو سواری پراید نقره ای درحال پخش اسکناس جعلی به چرخه بازار می باشد، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودروی مورد نظر را در سطح شهر بوئین زهرا شناسایی، متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو و منزل متهم، تعداد 39 قطعه چک پول 500 هزار ریالی جعلی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او  در پایان  به شهروندان توصیه  کرد: با توجه به سوء استفاده اینگونه افراد از چک پول های جعلی، قبل از انجام هر معامله ای ابتدا از اصالت آن اطمینان حاصل نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز