خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بستری ۳۵ بیمار کرونایی در خلیل آباد/ نگران دورهمی های خانوادگی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۵۶

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خلیل آباد در استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۳۵ بیمار کرونایی از خلیل آباد در بیمارستان‌های سطح منطقه بستری هستند.

علیرضا مکارم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و سطح شهرستان متاسفانه تاکنون ۵۳ نفر از همشهریان ما جان خود را به علت مبتلا شدن به این ویروس از دست داده اند.

او با بیان اینکه ۲ مادر باردار کرونا مثبت در شهرستان تحت درمان قرار دارند افزود: از ابتدای شیوع ویروس ۷۵۸ مورد مثبت سرپایی و بستری ، ۲۷۳ مورد مثبت بستری و ۸۳۶ نمونه گیری سرپایی در مرکز بهداشت شهرستان داشته ایم.

رئیس مرکز بهداشت خلیل آباد با بیان اینکه وضعیت شهرستان در حال حاضر قرمز می باشد گفت: خانه امن‌ترین مکان برای پیشگیری از انتقال کرونا است  زیرا در حال حاضر همه گروه های سنی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

مکارم با بیان اینکه قطع زنجیره کرونا نیازمند گذشتن از دورهمی ها است بیان کرد: برگزاری مهمانی‌ها و شب نشینی‌ها، در روزهایی که ویروس کرونا همه را درگیر خود کرده نه تنها درست نیست بلکه تنها به گسترده‌تر شدن زنجیره انتقال کمک می‌کند چرا که  یک فرد ناقل ویروس در یک دورهمی می‌تواند، آن را به مابقی افراد حاضر در آن نشست و دورهمی منتقل کند و افراد حاضر در این دورهمی نیز پس از ناقل شدن‌، احتمال دارد به دیگری انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز