خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین خبرداد:

معرفی کادر فنی تیم‌های والیبال شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۵۳

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین ازتعیین و معرفی کادر فنی تیم‌های والیبال جوانان و نوجوان شهرداری قزوین برای حضور در لیگ برتر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: مرتضی اکبر شرفی به عنوان سرمربی و حمیدرضا طاهرخانی به عنوان مربی هدایت تیم والیبال نوجوانان شهرداری قزوین را برعهده گرفتند و همچنین اکبر خلیلی به عنوان سرمربی و سعید بهرامی به عنوان مربی تیم جوانان برگزیده شدند.

او اضافه کرد: تیم‌های استان قزوین که در سال‌های پیش در لیگ یک باشگاه‌های کشور حضور یافتند موفقیت‌های خوبی به دست آوردند و قطعا در این دوره از مسابقات لیگ برتر نیز شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

این مسئول ورزشی گفت: تیم والیبال جوانان استان با هدایت اکبر خلیلی در سال‌های گذشته به عنوان قهرمانی رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور دست یافت و امیدواریم در لیگ برتر نیز شاهد نمایش توانمندی و استعداد والیبالیست‌های قزوینی باشیم.

او افزود: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۷ آذرماه با حضور ۱۴ تیم در هر رده سنی آغاز می‌شود.

مدیر تیم شهرداری قزوین گفت: فدراسیون مجوز برگزاری این رقابت‌ها را به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دریافت کرده است.

عصارزاده با اشاره به وضعیت تیم والیبال بزرگسالان شهرداری قزوین در لیگ برتر، گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان نیم فصل لیگ برتر، تیم والیبال مردان شهرداری قزوین با سه برد و هفت باخت در رده ۱۱ و تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با ۲ برد و یک باخت در رده دوم گروه الف جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز