خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

تخفیف 50 درصدی عوارض کسب و کار در بازار طلا فروشان / کمک ۱۵۰ میلیون ریالی شورا و شهرداری اردبیل به موکب امام رضا(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۶۷۶

رئیس شورای شهر اردبیل از ارائه تخفیف 50 درصدی عوارض کسب و کار در بازار طلا فروشان اردبیل به علت وضعیت نامناسب در آمدی و تعطیلی بازار به علت شیوع کرونا در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، جواد انصاری عنوان کرد:  انتظار می‌رود در زمینه حمایت از موسسات خیریه و عام المنفعه یک ساماندهی مناسبی انجام شود تا مجموعه شورا و شهرداری بتواند به رسالت خود در پشتیبانی از این مجموعه‌ها به صورت معقول و منطقی اقدام کند.

وی افزود: در کنار تأمین منابع از محل ماده ۱۷ که با محدودیت‌هایی روبه‌روست، شهرداری در حد توان و وسع خود به مجموعه‌های خیریه و نهادهای فرهنگی و قرآنی کمک کرده به طوریکه در جلسه امروز قرار شد عوارض واحد مسکونی بنیاد نهج‌البلاغه در اردبیل مورد بخشودگی قرار گرفته و به گستردگی فعالیت این مجموعه کمک شود.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: البته این مجموعه در تلاش است تا فعالیت‌های مثبت و سازنده فرهنگی، اجتماعی و همچنین معرفتی به توسعه مفاهیم نهج‌البلاغه کمک کند و به هیچ وجه نیت این مجموعه تجاری و انتفاعی نبوده است.

انصاری گفت: خیرین دو واحد مسکونی و ساختمانی را نیز به این بنیاد هبه کردند که شورا و شهرداری نیز در حد وسع و توان در کمک و پشتیبانی این مجموعه از هیچ همراهی دریغ نخواهد کرد.

کمک ۱۵۰ میلیون ریالی شورا و شهرداری اردبیل به موکب امام رضا (ع)

انصاری به مساعدت شورا و شهرداری در پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال کمک مالی به موکب امام رضا (ع) در برگزاری برنامه‌های معنوی اشاره کرد و ادامه داد:‌ اعضای شورای شهر با خرید زمین در ضلع جنوبی شورابیل به عنوان ذخیره شهری موافقت نکردند و در این جلسه اعضا با هبه ۳۰۰ میلیون ریال منابع مالی به ستاد عتبات عالیات نیز مخالفت کردند.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت نامناسب درآمدی، قرار شد ۵۰ درصد تخفیف در عوارض کسب و پیشه برای صاحبان واحدهای تجاری در بازار طلافروشان در نظر گرفته شود تا در این ایام حمایتی از فعالیت آنها به انجام برسد.

وی گفت: قرار شد با دعوت از اعضای مجمع خیرین حامی پارک علم و فناوری در استان، اعضای شورا در جریان‌فعالیت آنها قرار گرفته و نسبت به درخواست این مجمع برای کمک ۴۰۰ میلیون ریالی شهرداری تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز