خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد:

اعمال قانون ۵۸۰ خودروی متخلف در جاده‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۹۳

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اعمال قانون ۵۸۰ خودروی متخلف در جاده‌های استان از آغاز اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری گفت: همچنین در این مدت ۸ هزار و ۱۱۵ دستگاه خودرو به مبداهای‌شان بازگشت داده شدند.

وی افزود: در یک هفته‌ای که از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گذشته تردد در محور‌های استان کرمانشاه ۴۳ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه ۲۰ تیم پلیس راه در ورودی شهر‌های استان مستقر هستند، خاطرنشان کرد: تمام جاده‌های اصلی استان در کنترل ۳۰ سامانه هوشمند قرار دارند که در صورت مشاهده خودرو‌های پلاک غیر بومی پیام تخلف برای رانندگان ارسال می‌شود.

سرهنگ محمد حیدری با تاکید بر اینکه ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و ‌نارنجی ممنوع است، اظهار داشت: جریمه ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: خوشبختانه در این یک هفته با همراهی خوب مردم اعمال قانون‌های حداقلی داشتیم و از شهروندان می‌خواهیم در روز‌های باقی مانده نیز نهایت همکاری را در اجرای طرح داشته باشند.

بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای استان، شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل‌ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز، اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی و شهرستان دالاهو در وضعیت زرد قرار دارند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز