خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام قزوین خبرداد:

توزیع بیش از 700 تن مرغ منجمد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۴۱

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام قزوین از عرضه ۷۷۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار از سوی این دستگاه برای توزیع بین مصرف‌کنندگان از ابتدای امسال تاکنون در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرشید گرامی پور اظهار کرد: ۲۳۷ تن از این میزان گوشت منجمد سفید یاد شده با توجه به افزایش نرخ قیمت مرغ در ۲ هفته اخیر توزیع شده است.

 مدیر شرکت پشتیبانی امور دام قزوین افزود: گوشت مرغ منجمد شده با نرخ هرکیلو ۱۴۰ هزار ریال در اختیار مراکز توزیع و فروشگاه های منتخب قرار گرفته و با نرخ هر کیلو ۱۵۰ هزار ریال به فروش می رسد.

گرامی پور با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ مرغ منجمد در استان قزوین توزیع می شود،گفت: توزیع مرغ منجمد از سوی شرکت پیشتیبانی دام تا تعادل سازی قیمت این محصول ادامه می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر به میزان قابل توجهی گوشت مرغ در سردخانه‌های استان توسط اداره کل پشتیبانی امور دام انبار و ذخیره سازی شده است.

هنگامی که نرخ گوشت سفید و یا قرمز در بازار با کاهش و یا افزایش غیرعادی روبرو شود به شکلی که تولیدکنندگان یا مصرف کنندگان دچار مشکل و آسیب شوند، شرکت پشتیبانی امور دام وارد عمل خواهد شد و با خرید و یا عرضه به تنظیم بازار می پردازد.

حمایت از تداوم تولید در واحدهای دامی از طریق کمک به تامین و توزیع نهاده ها از دیگر فعالیت ها و خدمات شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یکی از زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز