خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان مطرح کرد:

ادامه تلاش‌ها برای بازگشایی راه های روستایی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی روستاهای استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اورجعلی علیزاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک ۲ روز گذشته راه صدها روستای این استان را بسته بود، افزود: از روز پنجشنبه با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی خیلی از روستاهای بسته شده بازگشایی شد و تلاش می شود راه ارتباطی سایر روستاها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق برفگیر و روستایی به حدود ۴۰ سانتی متر رسیده است، اظهار داشت: بارش برف از جمله راه ارتباطی حدود ۱۳۰ روستای بستان آباد، ۱۲۰ روستای هشترود و ۵۰ روستای مراغه و دهها روستای چاراویماق، میانه و هریس را بسته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: این روستاها در مناطق کوهستانی و برف گیر استان واقع هستند و بیشتر آن ها به علت نداشتن راه ارتباطی مناسب در اثر بارش برف و کولاک بسته می شود.

علیزاده، ادامه داد: نیروهای راهداری استان از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف در راه های اصلی و آزادراه تبریز - زنجان استقرار یافته و مانع از بسته شدن آن ها و بروز راهبندان شدند و هم اکنون تمامی راه های فرعی و اصلی و آزادراه پیامبر اعظم باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز