خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد:

ارائه تذکر به حدود 13هزار خودرو در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۰۶

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت ها در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، 12هزار و800 خودرو نیز تذکر دریافت کرده و 13 هزار و 300 خودرو نیز به مبدا خود برگشت داده شدند.

سرهنگ رضا کریمی نژاد، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج در تمامی ورودی های18 شهرستان استان با وضعیت قرمز و نارنجی از یکم تا چهاردهم آذر، گفت: ماموران پلیس راه مستقر در ورودی‌های شهرستان‌های استان برای 814 خودرو که ممنوعیت‌های ورود و خروج کرونایی را رعایت نکرده بودند، اعمال قانون کردند.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان با همکاری نیروهای انتظامی و جمعیت هلال احمر و راهداری برای اعمال محدودیت ها پای کار است، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی خروج خودروهای بومی پلاک شخصی از شهرهای نارنجی آذربایجان‌شرقی و نیز ورود خودروهای غیربومی با پلاک‌شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان 500 هزار تومان جریمه می شوند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اعلام مسوولان شهرستان های اسکو، اهر، شبستر، عجب شیر، مرند، ملکان، میانه، هریس، بناب و تبریز از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان‌های آذرشهر، بستان آباد، جلفا، چاراویماق، سراب، کلیبر، مراغه و هشترود نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

سرهنگ کریمی نژاد، ادامه داد: خروج خودروهای بومی با پلاک شخصی از شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان شرقی و ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می شوند. 

وی یادآوری کرد: در آذربایجان شرقی در 44 نقطه از ورودی ها و خروجی های شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی، پلیس راه، نیروی انتظامی و هلال احمر برای اعمال محدودیت ها مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز