خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان:

ترور چهره‌های برجسته حرکت انقلاب را متوقف نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۰۲

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای در عملیات های تروریستی، گفت: دشمن تصور می کند با ترور چهره های برجسته مسیر حرکت انقلاب متوقف می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم سید عبدالوهاب طاهری، فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نداجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به رشادت‌های مجاهدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای آبی کشور اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی برای حراست از ایران، انقلاب و مردم هستند.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه توانمندی ناوچه‌های رزمی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش مثال زدنی است، افزود: در بین نیروهای مسلح ارتباطی از صمیم قلب و دوستانه برقرار است.

وی با اشاره به شهادت دانشمندهسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها، گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند.

سردار عبدالله پور ادامه داد: دشمنان باید بداند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت‌سر گذاشته و ذره‌ای از عزم و اراده ما برای پیشبرد اهداف انقلاب کم نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز