خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته رخ داد؛

جان باختن ۹۷ یزدی در هفته گذشته بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۶۵

سخنگوی‌ دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که در هفته گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در یزد به کرونا مبتلا شدند، گفت: ۹۷ بیمار کرونایی استان نیز در ۷ روز اخیر جان باختند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم سلمانی با اعلام این که در هفته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک‌هزار و ۳۹۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند، افزود: از مبتلایان شناسایی شده، ۴۴۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و سایر بیماران در منزل دوره درمان خود را طی کردند.

او در مورد این تعداد بستری کرونایی به تفکیک شهرستان‌های یزد، خاطرنشان کرد: ۲۳۵ بیمار از شهرستان یزد، ۴۳ بیمار از شهرستان اردکان، ۳۳ بیمار از شهرستان میبد، ۳۲ بیمار از شهرستان خاتم، ۲۸ بیمار از شهرستان ابرکوه، ۲۴ بیمار از شهرستان مهریز، ۱۸ بیمار از شهرستان تفت، ۱۳ بیمار از شهرستان بافق، ۱۲ بیمار از شهرستان اشکذر و ۵ بیمار از شهرستان بهاباد بودند.

سلمانی با اشاره به فوت ۱۲ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته، عنوان کرد: متاسفانه در هفته گذشته ۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

سخنگوی‌ دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان نیز تصریح کرد: در حال حاضر، ۷۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۱ بیمار به دلیل وخامت حال، در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز