خبرگزاری کار ایران

کبیری خبر داد:

جریمه سه شرکت فروش اجباری کالا در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۳۰

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: سه شرکت پخش انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی که به فروش اجباری کالا در کنار محصولات خود اقدام می‌کردند، جریمه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی اکبر کبیری با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح بازرسی و نظارت از شرکت‌های پخش انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی از ابتدای آذرماه تاکنون پنج واحد شرکت پخش مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد، سه واحد طبق قانون به علت فروش اجباری کالا به ارزش ریالی ۳۲۵ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال جریمه شدند و تشکیل پرونده صورت گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: همچنین در اجرای طرح بازرسی و نظارت از واحدهای تامین و توزیع انواع خوراک دام و نهاده‌های دامی، ۱۰ واحد فروش خوراک دام مورد بازرسی قرار گرفت.

کبیری تصریح کرد: از این تعداد، سه واحد اقدام به گرانفروشی سبوس می‌کردند که منجر به تشکیل پرونده به ارزش ریالی ۴۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شد.

وی افزود: بازرسان سازمان‌صنعت، معدن و تجارت استان در تمامی ایام حتی تعطیلات رسمی و تعطیلات طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در حالت آماده باش هستند تا با حضور آگاهانه و به موقع خود جلوی هرگونه افزایش قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، فروش اجباری و... را بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز