خبرگزاری کار ایران

آمادگی شهرداری گرمدره برای ارائه خدمات به شهروندان در روزهای سرد زمستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۸۳

شهردارگرمدره از آمادگی در مقابل حوادث احتمالی زمستانه خبر داد و گفت: در شهرداری گرمدره با تدارک دیده شده، نیروها و توان فنی این نهاد به‌صورت هدفمند آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس دادخواه با عنوان اینکه بودجه های لازم برای بازسازی ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری گرمدره  و  ارائه خدمات بهینه در روزهای سرد زمستان پیش بینی شده است، اظهار داشت: با ورود به فصل سرما،  مخلوط شن و ماسه و نمک به میزان لازم خریداری و ایستگاه‌هایی در نقاط مختلف شهری مستقر دایر و مخازن به زودی در روگذرها، زیرگذرها و معابر مورد نیاز جانمایی خواهند شد.

شهردار گرمدره ادامه داد: تلاش کارشناسان فنی شهرداری بر این است که ترکیب تازه‌ای از شن و ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر تهیه کنند که درصد نمک آن کمتر باشد و خسارات و مشکلات زیست محیطی استفاده از این مخلوط به حداقل ممکن برسد.

دادخواه اظهار کرد: شهرداری گرمدره از آمادگی لازم برای مواجه با هر شرایط دشوار زمستانی، برخوردار بوده  و پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

او افزود: اجاره ماشین آلات سنگین برای عملیات برف روبی در مواقع بحران و خرید شن و ماسه و نمک در راستای برف روبی چندی پیش مورد انجام قرار گرفته و هم اکنون 15 هزار کیسه نمک برای زمستان پیش رو خریداری شده است.

دادخواه بیان کرد: مدیریت شهری گرمدره در زمره نهادهای خدمات رسانی است که در مدت زمان محدودیت‌های شدید کرونایی با تمام توان و نیروهای  فعال در حال ارائه خدمات به مردم است و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز