خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد:

آغاز اجرای پویش «ایران مهربان» در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۲۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان گیلان آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان»گفت: هدف از اجرای این پویش بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به پوشش هشت هزار و ۳۸۵ فرزند شامل ایتام و محسنین توسط این نهاد در استان گیلان، افزود: حدود ۳۶ هزار حامی در کمک به این ایتام و فرزندان محسنین همراه کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه با اجرای پویش «ایران مهربان» انتظار داریم تا بهار سال ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی در استان گیلان نداشته باشیم، اضافه کرد: برای بالا بردن سرانه فرزندان ایتام و محسنین باید ۵۱ هزار حامی جدید در سطح استان جذب شود.

اهرابی، تصریح کرد: اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» در دستگاه‌های اداری، صنایع و صنوف استان در تحقق این هدف نقش مؤثری داشته است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با اشاره به اینکه برای مشارکت در پویش ایران مهربان هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان ماهیانه در این پویش مشارکت کند، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir جهت انتخاب فرزند معنوی خود اقدام کنند.

وی، ادامه داد: پس از ثبت نام در این سامانه، شماره کارت ۱۶ رقمی به منظور واریز وجه موردنظر در اختیار فرد قرار می‌گیرد که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

اهرابی، گفت: افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز