خبرگزاری کار ایران

متقاضیان گاز مایع در استان قزوین برای اخذ سهمیه ثبت‌نام الکترونیکی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: متقاضیان واجد شرایطی قزوینی که نیازمند به گاز مایع هستند باید برای اخذ سهمیه مورد نیاز خود ثبت‌نام الکتریکی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان قزوین، لطف‌الله اسکندری با اعلام این خبر گفت: یکی از رسالت‌های دولت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جلوگیری از انحراف مصرف گاز مایع و نیز شناسایی خانوارهایی که نیازمند استفاده از گاز طبیعی هستند، توزیع الکترونیکی این فرآورده با استفاده از زیرساخت‌های بانکی است.

او افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام الکترونیکی گاز مایع از تابستان گذشته در سراسر کشور آغاز شده اما متاسفانه بسیاری از شهروندان اطلاع دقیقی از نحوه و چگونگی این ثبت‌نام ها ندارند که انجام این مساله نیازمند به اطلاع رسانی شفاف از سوی دستگاه‌های متولی و رسانه های استان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهروندان باید در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: متقاضیان با ورود به سایت newtejaratasan.niopdc.ir، اطلاعات کامل خود را در سامانه سدف وارد کنند و سپس رمز عبور آنان از طریق سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می‌شود.

به گفته اسکندی، ثبت‌نام الکترونیکی گاز مایع از تابستان امسال آغاز شده و تمامی خانوارها، صنوف و صنایعی که به نوعی از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین برخوردار نیستند با ثبت نام خود، سهمیه گاز مایع آنها در کارت بانکی متقاضیان شارژ خواهد شد.

اوافزود: هم‌اکنون و با فراهم آمدن زیرساخت‌های بانکی در استان، شرکت‌های توزیع کننده برای دریافت دستگاه کارت خوان، لیست عاملات فاقد دستگاه را به شرکت نفت اعلام کنند تا ما اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آوریم.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین اظهار کرد: قیمت مصوب دولتی توزیع الکترونیکی گاز مایع که از طریق دستگاه کارت خوان صورت می‌گیرد برای کپسول‌های ۲ کیلوگرمی۲۳ هزار ریال، ۵ کیلوگرمی ۵۰ هزار، ۲۵ کیلوگرمی ۲۰۰ هزار، ۳۳ کیلوگرمی ۲۵۳ هزار، ۴۵ کیلوگرمی ۳۴۶ هزار و ۵۰ کیلوگرمی ۳۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

در حال حاضر هفت عامل توزیع و پنج تاسیسات گاز مایع در استان قزوین فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز