خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳۲.۶۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۶ دانلود ویدیو

برف روبی در سخت ترین گردنه کردستان

کد خبر : ۱۰۰۲۳۱۳

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروآباد گفت : از روز گذشته تاکنون 40 کیلومتر از راه‌های ارتباطی و مواصلاتی شهرستان برف روبی شده است.

به گزارش ایلنا، دیاری استواری گفت: تمام مسیر‌های ارتباطی و مواصلاتی این شهرستان به ویژه گردنه ژالانه در مسیر منطقه هورامان و گردنه مارانی در مسیر سرواباد کامیاران برف روبی و نمک پاشی شده است.

او با اشاره به حضور راهداران در نقاط حادثه خیز و گردنه‌های برف خیز این شهرستان گفت : در گردنه ژالانه محور ارتباطی شهر هورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه آن و گردنه مارانی ارتفاع برف به بیش از ۲۰ سانتی متر رسید که با تلاش شبانه روزی نیرو‌های راهداری این مسیر بازگشایی و تردد در این مسیر‌ها هم اکنون بدون زنجیر چرخ هم امکان پذیر است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروآباد گفت: در گردنه ژالانه که یکی از مسیر‌های مهم ارتباطی شهرستان سروآباد است و جمعیت ۱۲ هزار نفری را پوشش می‌دهد ۶ ماشین برف روبی شامل ۲ دستگاه بولدوزر ، ۲ دستگاه لودر ، یک دستگاه برف خور و یک دستگاه کامیون مستقر هستند و مسیر را برف روبی و نمک پاشی کرده اند.

استواری گفت: تمام راه‌های ارتباطی این شهرستان بدون هیچ مشکلی برقرار است و در این مدت بیش از 5 تن نمک در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان مصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز