خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل قزوین خبر داد:

ثبت یک هزار و ۵۳ تردد ممنوعه در سه محور استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۹۲

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با اجرای طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح، طی یک روز یک هزار و ۵۳ تردد در سه محور شهر قزوین ثبت شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شیما زرآبادی‌پور با اعلام این خبر گفت: تصاویر ثبت‌شده از پلاک خودروهایی که در ساعات محدودیت، در سطح شهر تردد می‌کنند، برای اعمال قانون در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: تردد در سطح شهر پس از اعمال محدودیت‌های جدید، نسبت به قبل، فقط ۱۲ درصد کاهش داشته است.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: مردم باید بدانند که در صورت تردد در ساعات منع شده، تخلف آنان به طور قطع با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک ثبت می‌شود.

این مقام مسئول خواستار خودداری شهروندان از خروج از منزل در راستای عمل به مسئولیت انسانی و اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا و همچنین جلوگیری از ثبت جریمه برای آنان شد.

۹۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۳۰ دستگاه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و ۶ دستگاه دوربین ثبت عبور از چراغ‌ قرمز در سطح شهر قزوین نصب‌ شده است.

هم‌اکنون ۳۶ تقاطع هوشمند مرکزی در سطح شهر وجود دارد که تا پایان سال این تعداد به ۴۰ دستگاه می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز